Τον Κακό σου. . . . . .και τον Καλό σου τον Καιρό!

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

Διαφορές Άγγλου με Έλληνα κατά τη διάρκεια της εργασίας ...!!!

Άγγλος


Ελληνάρας


Σοβαρά ; Απίστευτο ! Εντυπωσιακό!



Πω , πω κουφάθηκα ρε πούστη!


Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα



Στ' αρχίδια μου !


Μου αρέσουν οι προκλήσεις



Γαμώ την τύχη μου! Κι άλλη στραβή!


Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα



Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ με αυτή την παπαριά !


Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας



Να πάει να γαμηθεί και να το κάνει μόνος του ο καριόλης!


Ναι , οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω



Ωραία ! Και κερατάς και δαρμένος !


Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα



Είναι εντελώς μαλάκας !


Με συγχωρείτε



ΕΕ ! Εσύ !


Με συγχωρείτε, Κύριε !



ΕΕ ! Εσύ ! Ναι , ΕΣΥ ρε μαλάκα!


Ο προϊστάμενος δεν έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα



Είστε όλοι άχρηστοι !


Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σε εξυπηρετήσω



Δε γαμιέσαι λέω εγώ!


Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της



Τι ; Πήρε προαγωγή ; Αναρωτιέμαι πόσους από το διοικητικό συμβούλιο έχει τσιμπουκώσει!!


Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα ;



Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα;


Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη



Καλά , σκατά έχεις στο μυαλό σου;


Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε



Πάλι τα αρχίδια μου πήρε!


Δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω ανέλιξη



Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμα κλητήρας !


Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας



Πάλι χάλασε η μπαχατέλα!


Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες



Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει!


Ο ανελκυστήρας δε λειτουργεί



Από τα σκαλιά και άμα σ' αρέσει !


2 σχόλια:

molemou είπε...

KALIMERA FILE KALOS HRTES .GIA TIN KAMERIERA STILE OTI EXEIS MAS KANOUN OLA .1 VGALE TIN ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ 2 ΑΛΑΞΕ ΧΡΏΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΑΤΟΣΙΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙ ΓΊΝΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟ ΔΙΆΒΑΣΜΆ.ΤΙ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ

Spe1 είπε...

Kalimera molemou.
telika arxizei na mou aresei to blog tha asxolitho ligaki.
edo ola isixa ligo xionaki arxise na peftei sta oreina alla simera exoume ilio opote tha to parei pali.
mou efere o mikros to usb xthes me ti thes na to foularo????